مجهز شدن طلاب غیر ایرانی به معارف ناب امامت و مهدویت در شرایط کنونی جامعه امری ضروری است

  مجهز شدن طلاب غیر ایرانی به معارف ناب امامت و مهدویت در شرایط کنونی جامعه امری ضروری است

  جلسه تعامل و همکاری جامعه المصطفی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی شکل گرفت.

  به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی، جلسه تعامل و همکاری جامعه المصطفی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان رضوی با حضور مدیر بنیاد استان و با توجه به ضرورت ارتباط پیوسته و علمی بین دو مجموعه در راستای جهانی شدن معارف مهدویت و فعالیتهای بین الملل در محل بنیاد شکل گرفت. 

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نسب، معاون آموزشی برادران حجت‌الاسلام والمسلمین رجائی خراسانی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مزینانی معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان و حجت‌الاسلام والمسلمین قمری مدیر مرکز آموزش های کاربردی بیان زیر نظر معاونت فرهنگی تربیتی این مجموعه حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نسب ضمن بیان مجهز نمودن طلاب غیر ایرانی به معارف ناب امامت و مهدویت بعنوان سفیران معارف دینی در کشور خود به بحث جهانی شدن اشاره کرده و گفت: روند جهان بسمت یکسویی و هماهنگی به پیش می‌رود و چه ضروری است که این روند توسط مبلغان و سفیران دینی هدایت و کنترل شود نه توسط استکبار جهانی.

وی با اشاره به سوابق متعدد همکاری با جامعه المصطفی، از خدمات و ظرفیت بنیاد در تعامل با این مجموعه سخن گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمری ضمن بازدید از کتابخانه جامع و تخصصی معارف مهدوی، از این تعامل و همکاری ابراز خرسندی کرد و افزود: از ظرفیت جامعه المصطفی در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی و نشر مهدویت در کشورهای همسایه استفاده خواهیم کرد.

قابل ذکر است از جمله نتایج این نشست، برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تربیت مربی در جامعه المصطفی برای توانمندسازی طلاب غیر ایرانی بود.